середу, 20 грудня 2017 р.

Новорічний декор. Дабл-натхнення

Привіт наші хороші!
Ви мабуть вже всі у підготовці до Нового Року?
Які цікаві рецептики знайшли? поділіться з нами!

Готуємось до новорічних свят!

А ми до вас з незвичним постом - дабл натхненням. 
Знаєте, натхнення то така річ , що сьогодні вона є, а завтра - ні, а після завтра воно просто напирає з такою силою, що просто неможливо щось не створити.
От у нас в команді стався такий випадок, дівчат, які знаходяться у різних куточках країни, одночасно  накрило натхнення...

Тому сьогодні з вами Антоніна Рапота та Дар'я Довгань

Тоня

Свято наближається, свято наближається.... Без цих слів не проходить ні дня зараз у мене :) Я дуже люблю Новий рік, хоч він і минає дуже швидко... Спочатку ми на шаленій швидкості готуємось до цього свята, а потім одна ніч - і ми у новому році... Але вся ця краса на вулицях, радість малечі від очікування свята та чудес. Ми вже два рази переписували листівку до Діда Мороза, друга була з доповненнями. Навіть дзвонили йому. Синочку три рочки, тому йому можна все :) 
І ось одним із етапів приготування до Нового року для мене є прикрашання кімнат. Тому сьогодні я до вас з декором.


Це були баночки з дитячого фруктового пюре :), а  зараз вони стали прикрасою на каміні. Може ще придбаю свічок та спробую з ними.




Такого декору я ще не робила, бо в минулому році я тільки знайомилась зі світом скрапбукінгу та його можливостями :)



Але мені дуже сподобалось. Такі прикраси мають свою святкому та зимову атмосферу, тому у мене в процесі ще іграшки для майбутньої ялинки.



Даша

Для мене зима то найтепліша пора року! Ні, я не перегрілася)) Просто зимою ми найкраще всього відчуваємо тепло своїх домівок, близьких, друзів. Саме зимою ми витягаємо з  шафи зручні і комфортні вовняні шкарпетки, саме зимою ми можемо годинами проводити довгі вечори з нашими коханими ...

А де ви бачили романтичні та душевні вечори без свічок??
От і я про те ж))) 
Тому я вирішила зробити підсвічники.


Для основи я взяла баночки з-під дитячого харчування (ну хоч на щось їх використала) 
Моя малеча густо їх покрила білою фарбою та присипала товстим шаром солі)))


А далі я додала трохи декору, зовсім трохи декору... і от така краса в нас вийшла, саме для тихих та затишних вечорів 


Хотіла ще зняти зі свічками, але вдома не знайшла жодної.
Отже в наступних закупах вже є пункти))) 



Творіть разом з нами.
Різдвяного вам дива та крутезного настрою

З вами були Тоня та Даша


Цьомки))

4 коментарі: