понеділок, 16 квітня 2018 р.

Мікс-медіа Ірина Скляр

     Усім привіт!  Сьогодні я, Ірина Скляр, буду надихати вас на створення своїх міксмедійних шедеврів.  Пам`ятаю, колись цей стиль здавався мені досить складним. Але я закохалася в нього з першої спроби. Зараз він здається мені найрозкутішим, найбагатограннішим стилем. Mixed-media для мене синонім свободи. Робота з фарбами та пастами мене захоплює. Ніколи не уявляєш яким буде кінцевий результат.  
     Сьогодні я покажу вам сторінку, яку я зробила на День народження племінниці. У своїй роботі мені хотілося передати тепло маминих обіймів та ніжну любов до маленької принцеси. Як на мене, стиль мікс-медіа прекрасно передає романтичний настрій. Текстурна паста, перламутрові спреї та бризки - чудове доповнення до квітково - рослинного декору.
Цікаво, а що народиться у вашій уяві?  З нетерпінням чекатимемо на ваші роботи!

2 коментарі: