четвер, 8 березня 2018 р.

Натхнення від Наталі Покотило та огляд дизайнерської посилки.

Привіт, наші улюблені читачі і гості блогу!

Сьогодні з Вами я, Наталя Покотило і моє натхнення для Вас. Але перш ніж перейти до роботи, хочу показати "скарби", які я отримала від студії чіпборду "Скрап радість". Вам цікаво? Тоді дивимось далі. За фото прошу вибачення, робила вночі при світлі лампи, тому вони зовсім не передають натуральність кольору, але роздивитись дизайн, Ви все ж таки зможете. Ось таку "гору" я отримала.



 А тепер трішки детальніше. Красиві слова і фрази. 

 А тут романтика, і ніжність.











Зі своєї сторони хочу сказати, це не реклама, це мої висновки. Чіп аккуратно вирізаний, немає сажі, рівномірно обпалений край. А про яість - я задоволена на всі 100. Від вологи не розповзається і не махриться, а залишається таким як був. Тому якщо Ви хочете якісний чіпборд, швидше заглядуйте до студії. А крім великого різноманіття чіпборду на сайті Ви знайдете папір, декор і багато всього що потрібно нам "хомякам" для творчості. А тепер перейдемо до моєї роботи в створенні якої я використала декілька чіпбордів, які гармонійно вписались в композицію. Пропоную Вашій увазі - шоколадницю, а трішки пізніше буде ще декілька варіантів дизайну шоколадниць з нашим чіпбордом. Приємного перегляду.
Деталі

 А ось так виглядає всередині.



Чекаємо в наших завданнях. А з Вами була я, Наталя Покотило


Всім хорошого настрою.

Миру і добра.

4 коментарі: