пʼятницю, 2 березня 2018 р.

Огляд дизайнерської посилки від студії чіпборду "Скрап радість"

Доброго дня, наші любі читачі та гості!

Сьогодні я, Антоніна Рапота, до вас з чіповою радістю від студії чіпборду "Скрап радість"

Ось таку красу я отримала :)


Роздивимось детальніше?! 


Почну з фонових чіпбордів. Вони завжди в нагоді. Чи то для листівок, чи для сторінок та холстів. Їх можна знайти у розділі Фоновий.


Я не змогла обійти дитячу тематику :) Думаю, у багатьох скрап розпочинався саме з альбому для свого малюка. Мені сподобалось, що написи для Матусіних скарбів продаються окремо, тому можна вибрати ті, які тобі потрібні. Їх можна знайти у розділі Мамині скарби.


А сам дитячий чіпборд можна вибрати у цьому розділі.


Без кохання нікуди! Гарні сердечки, романтичні написи та символи кохання. Заходьте до розділу Весілля, кохання.


Ну а хто не любить різні гілочки та квіти?! :) Ласкаво просимо до розділів Флора та Фауна.


Подивіться яка краса. Гарний набір для альбомчику першого року життя. Якщо у вас ще такого немає, але дуже хочеться, то вам сюди :)


А це мій маленький помічник. Все "кружляв" навколо мене та тяжко подихав, тому прийшлось долучити до процесу :)


Але не одним чіпбордом багатий магазинчик "Скрап радість". Ви також можете знайти там папір, квіти та інші матеріали для скрапбукінгу. Мені дуже закортіло цієї ніжності.  


У студії на вас чекає дуже приємна та чуйна хозяюшка Марічка.

Всім гарного настрою! До зустрічі.


1 коментар: