неділю, 4 лютого 2018 р.

LO+PL.Натхнення від Дар'ї Довгань.

Усім привіт!
Сьогодні з вами Дар'я Довгань, і ми будемо надихатися )))
Ви вже бачили нашу нову рубрику "Моменти на папері"? Як ні, то погортайте нашу стрічку - дівчата вже опублікували багато натхнення.
Як на мене ця рубрика дуже вдала. Адже поєднує у собі як проджект лайф так і сторінки - головна умова це ваша історія, яку на прикінці року можна гарно оформити у теплий та душевний фоліантик сімейних (і не тільки) історій ;) 

А ось і початок моєї історії...



Я вирішила робити сторінки) а в кінці року зберу їх до альбому)))
І моя перша сторіночка про перший святковий панок моєї доні, який відбувся у грудні 2017 року.


Сторіночка вийшла досить таки мінімалістична. Як на мене мінімум деталей - максимум змісту, це вдалий рецепт!
Фон сторіночки я розбавила текстурною пастою сяючою. Я в неї просто закохалася - досить легко з нею працювати, після висихання вона гарно мерехтить та переливається.
Додала багатошарвості під фото, там є калька, пергамент, бавовняне мереживо та паперовий скотч.


А який святковий ранок без ялинки?! Тому і її сюди додала, покривши шиммером. А так як робота зимня то додала сніжинок




Надихайтеся разом з нами!
Зберігайте свої пам'ятні моменти на папері - адже пам'ять річ не надійна.

З вами була Дар'я
Теплих вам почуттів та сонечка.
Цьомки





2 коментарі: