пʼятницю, 19 січня 2018 р.

LO+PL. Моменти на папері. Натхнення від Марічки Петраш

Привіт, друзі)
Сьогодні я привідкрию завісу нашої сім"ї... І покажу вам маленьку частинку великого пазлу))
Про Project Life (PL) ми вже згадували минулого року, а от цього  будемо говорити багато) 
Попередні статті можна прочитати тут і тут, ну а просто зараз пропоную вам для зразка одну із сторінок альбому, який присвячений дню народженню моєї красуні. 

Тут звісно не всі фото, але те, що не зображене на фото - написане на карточці з журналінгом. 


Я не веду PL по тижнях, днях чи місяцях, хоча і фото достатньо... але все ж варіант ілюстрування особливих моментів в житті мені більш до вподоби. 


А ще мені імпонує формат 30*30. То мабуть один із найбільших альбомів, але все ж таки тут можна багато чого розмістити, описати і зберегти. 

Карточки робила сама, то ж зовсім не складно) 
Головне, зберегти найцінніше! 
Чого і вам бажаю! 


Приєднуйтесь до нашого завдання і діліться своїми радощами) 
З вами була Марічка Петраш.

Немає коментарів:

Дописати коментар