неділю, 24 грудня 2017 р.

Рецепт з ОЕ. Натхнення від Дарії Довгань

Привіт - привіт!
Сьогодні з вами Дар'я, і я буду вас надихати по нашому завданні рецепт з ОЕ.
Я дуже люблю такі завдання тому що в них можна творити на будь-яку хвилюючу тему)))
А перед Новим Роком най актуальніша тема - це презенти маленькі і великі.
Тому моя листівочка саме про Новий казковий рік.
Головними прикрасами я обрала пуансетіі або як іх ще називають Різдвяні зірки, додала шишечок, ялинкових гілочок - от у мене і вийшла легка та яскрава листівочка для привітання.




З ОЕ я вибрала - чіпборд, вирубка, гілочка ялинки, пуансетія.





Фантазуйте і у вас вийде шедевр)))


З вами була Даша!!

З нетерпінням чекаю вас у лінках.
Казкових та затишних вам свят)))
Цьомки


2 коментарі:

  1. Я такого тиснения ещё не видела! Очень красивое!!! Оно воздушное и не густое, поэтому декор лёг на него идеально!)

    ВідповістиВидалити