пʼятницю, 3 листопада 2017 р.

Осінній вернісаж. Натхнення від Надії Міщенко.


Привітулі всім! Сьогодні я, Надія Міщенко, буду надихати Вас на фарби!
Для мене фарби - взагалі важка тема. Тільки двері та вікна люблю фарбувати. А ось скрап... Ну люблю я папір! Тільки скраповий. Повирізати, поштампувати... Романтика! Але вирішила не здаватись, і взяла пензлика до рук! Давайте подивимось разом, що ж у мене вийшло:



 Осінь у мене беззаперечно дуже романтичний період. Окрім мого ДН, у нас з чоловіком відразу два приводи з'їсти пончика. День першого побачення, і день весілля) Тому однозначно в моїй роботі місце червоним трояндам. А ще метеликам... Тим, що в животі живуть))))


 Я просто обожнюю набір цей набір штампів, з побажаннями. І справді, моє щастя поряд. Головне, про це ніколи не забувати)


 Перли. Як без них!


 Спинка дуже простенька)


І в середині поселилася одна квіточка)


Надихайтесь коханням! Цініть тих, хто з Вами поряд! І приймайте участь в наших чарівних завданнях. Ми завжди Вам душевно раді.



Немає коментарів:

Дописати коментар