вівторок, 28 листопада 2017 р.

Новорічний декор. Натхнення від Оксани Корнійчук

Привіт! Сьогодні з Вами Оксана Корнійчук. Я обожнюю Новий рік. Навіть не так Новий рік, як приготування. Відчуття казки, яка наближається. Подарунки, декор для дому, костюми для дитячих ранків...
І ще я намагаюся все розпланувати і розставити по поличкам. До ж хочеться встигнути якомого більше.
Мабуть, це найголовніша з причин чому в нас прижилися адвент-календарі. Це цікаво, різноманітно і цілком сплановане дозвілля. І діти привчаються до такого ж.

Отже, в цьому році своїм хлопцям я приготувала такий новорічний календар із коробульок.




12 коробок - 12 передноворічних днів. з 20 по 31 грудня.



в кожній коробочці чекатиме по особливій цукерці плюс "завдання" дня.



Тут буде і прикрашання ялинки, і лист діду Морозу, і вітальні листівки бабусям  (так, я хлопців теж залучаю до скрапбукінгу, вірніше їм самим цікаво), і підготовка новорічних костюмів, і імбирне печиво. Тобто все те, що я так робила б. Але огорнуте в цікаву грую


Маленькі коробки вирубані ножем і мають розмір 5*5*5см. Слава Аліекспресу!



Зовсім мінімум декору. Бо ж я знаю кому це попаде в руки)





А так ми зустрічали рік 2017



Принцип той самий, тільки з кишеньками.



А це найперший, календар очікування 2016 року. Підійде для найнайменших.
Я зробила ялинку з палітурного картону, обтягнула його дизкартоном, поставила на підставку, і ще підвісила 31 бонбоньєрочку коробочку-подушечку, на кожну з них приклеївши цифри - числа місяця. А всередині - роздрукована і вирізана ялинкова іграшка на вспіненому двосторонньому скотчі. Щодня ми діставали нову іграшку і клеїли на ялинку.
Моє дворічне чадо було в захваті!


Приєднуйтесь до нашого великого новорічного завдання, яке буквально щойно стартувало:



Натхнення Вам і часу на улюблене хобі.

Автор

Немає коментарів:

Дописати коментар