середу, 15 листопада 2017 р.

Відео-огляд Скрап радість від Дар'ї Довгань


Всім привіт.
Сьогодні з вами Дар'я Довгань, і я прийшла вам показату свою чіпбордову красу від нашого студії чіпборду "Скрап радість"

Я вперше познайомилася з даним виробником чіпборду (хоча він знаходитьсяу моєму рідному місті)

Подробиці моєї посилочки у відео-огляді.
Приємного перегляду)))

Про чіп від студії чіпборду "Скрап радість" можу сказати що дизайни досить популярні, асортимент широкий, десь мають вийти новиночки в яких мають бути вже шейкери)) та ціни доступні.
Сам чіп товстенький, зріз гарний та рівний, має приємний запах дерева, стосовно кольору то він молочний з легкими підпалинами. 
Так як я люблю працювати із "живим" чіпбордом, тобто не обробленим ні яким покриттям, то такий варіан мені дуже подобається, так як цілковито однотонний чіп необхідно зістарювати та надавати йому якоїсь динаміки.

З цип чіпбордом в мене склалися дві майже однакові в яких я використала гілочки від нашого спонсора.


В першій листівочці я гілочку розділила на три частини та додала в композицію





А у другій листівочці використала цілу гілочку, яка досить легко та не вимушено закінчила композицію листівки.





Дякую нашому спонсорові студії чіпборду "Скрап радість" за мою чіпбордову радість)))

З вами була Дар'я


Гарного вам настрою та безмежного натхнення.
Всіх обіймаю!


2 коментарі: