вівторок, 19 вересня 2017 р.

Project Life. Варіанти ведення.

Вітаю вас, дорогі читачі!
Хочу сьогодні знову підняти тему Project Life. Як на мене цей напрям, то набирає популярності, то знов в мережі немає нічого. Або навпаки - або багато висвітлюється, або мало хто викладає особисте життя напоказ. Тому що, як не крути, це, можливо, один із найбільш особистих видів скрапбукінгу. Бо такий альбом не зробиш на замовлення. Це справжній літопис життя сім'ї!





І особисто мені здається, що якшо ти скрапиш, і довго скрапиш, то рано чи пізно приходиш до того, що і всі домашні вже обальбомлені, і сторінки по стінах вже про всіх-всіх висять, і тревелбуки є, і бебібук, і альбом першого року, а може навіть і другого року другої дитини...
А PL - реально вміщує ВСЕ і в одному місці. І творча душа спокійна, і "сапожнік" з "сапогами", і взагалі - жизнь удалась))))

Але якщо серйозно, то це досить довго. Достатньо довго для того, щоб загорітися, потухнути, закинути, згадати, знов загорітися - і так декілька разів впродовж одного року. Але воно того варте! Чесно. Власне, саме тому ми вирішили зробити такий собі цикл оглядів на тему PL спеціально для тих, хто хоче, але сумнівається починати, чи ні, ще раз ознайомитися і прийняти рішення.

Сьогодні хочу поговорити про формат і періодичність ведення Project Life.



За задумом на кожень тиждень року має бути виділено один розворот. 52 тижні - 52 розвороти. Хтось так і веде потижнево. Хоча, середньостатичній людині нашої частини Земної кулі вираз "18-й тиждень року" не говорить взагалі ні про що. Як мінімум починаєш ділити на 4 і переводити в місяці, як максимум - і жінки мене зрозуміють - виникає асоціація з тижнями вагітності...

Багато хто не заморочується номерами тижнів, і чіткому слідуванню "один тиждень - один розворот" і робить це довільно. Може не набратися даних на цілий розворот, а може вийти і два.
Дехто робить один розворот в місяць.
А дехто висвітлює значимі події року.

Розміри також мають значну різноманітність.

Альбоми 12"*12"  (30*30 см)



Його можна вважати класичним.

Це великий альбом. Майте на увазі, що розкладеним він має майже метр))))
Але я веду саме такий. У мене велика сім'я, і в нас багато чого трапляється такого, що мені хочеться записати і запам'ятати. Я люблі пробувати  файли з різними розкладками. Я люблю розбавляти PL-розвороти сторінками. І якшо чесно, то сторінки я розпробувала якраз після початку ведення мого PL, і мабуть тільки тому, що зрозуміла як їх зберігати!

Дизайнів файлів-протекторів є досить багато



Найбільш популярні оці:




Альбоми 8"*8" , 9"*12" , 8,5"*11" 

Це альбоми трохи меншого формату. І мабуть не такі "страшно" великі. Але найголовніше - щоб у вас було вдосталь файлів під такий розмір. Бо файли  в цьому ділі - найголовніше!





Альбоми 6"*8" або хендбуки

Досить популярний формат. Такий  альбом простіше не запустити протягом року і легше вести потижнево.



Альбоми 4"*4" (10*10 см ) або інстабуки

Це зовсім мініатюрні крихітки. Але якшо ви активний користувач інстаграмі любите друкувати квадратні інстафоточки, то можливо саме це буде ідеально для вас.




На цьому я завершую свій невеличкий огляд.  Дякую за увагу.

До наступних зустрічей на сторінках СкрапРелаксу!



Немає коментарів:

Дописати коментар