середу, 6 вересня 2017 р.

День знань з дизайнером Наталею Покотило.

Доброго дня дорогі наші читачі та гості ScrapRelax!
Сьогодні з Вами я, Наталя Покотило буду надихати Вас своєю роботою. По нашій дошці натхнення "День знань" потрібно зробити сторінку зі шкільним фото але як виявилось у мене вдома немає шкільних фото, всі вони зберігаються у моїх батьків. Я не опустила руки, почала передивлятися всі фото на коп'ютері і УРА! я знайшла декілька шкільних фото свого молодшого брата, правда якість фото з мильниці бажають кращого, но маємо те що маємо. Він давно просив мене зробити щось для нього, ось і склалося все в одне).
1 вересня - самий довгоочікуваний день для тих, хто вперше переступить шкільний поріг! Це свято для першокласників і першокурсників! Для тих, хто вступає в нове життя))) Тому цей день найбільш хвилюючий і запам'ятовується! На фото 9 клас - безтурботні і радісні)))







Приєднуйтесь до нашого завдання!


 З нетерпінням чекаємо на Ваші роботи.
Творчого натхнення Вам!!!
па-па

4 коментарі: