вівторок, 26 вересня 2017 р.

Школа... З Дарією Довгань.

Привіт усім!!

Сьогодн з Вами Даша. І я прийшла з порцією натхнення до нашого завдання Школа - процес виживання".


Я довго думала, що б таке зробити. 
В цьому році моя донечка пішла до дитячого садочка і збираючись до садочка на батьківські збори в мене виникла ідея такого мотиваційного борду))))


Як на мене, він допоможе з організувати дитину, розвити почуття відповідальності та мотивувати на роботу, адже в ньому є відділ для нагород)))) і фото


Можна навіть придумати свою систему народ та заохочень (у школі оцінок не ставлять)


Можна також використовувати різні картки та теги.


На дошці ще є дві маленькі дощечки для запису завдань та важливих справ))) 




Кріплення досить лаконічне. 
Можна повісини на стіну, а можна просто поставити на робочий стіл.


Імще я виріштла зробити мотиватор.
Дуже полюбляю гофро стаканчики від кави, а повз такого синенького я просто не могла пройти)))

Для декору мотиватора я використала відштамповки, висічки та чіп))


Сподіваюся, у мене вийшло надихнути Вас на створення якоїсь приємності для Вашої малечі)))
Нехай адаптація Ваших діток чи то у школі, чи то у садочку буде легка та швидка.

У моїх роботах використані матеріали спонсора Scrapbooking Shop Mery Art
- висічки та папір від Art Land
- чіпборд від Фабрики декору

Натхнення Вам, а ми скоро повернемося.


3 коментарі:

  1. Класна ідея, Даша!!! І моїм для садочка щось таке може знадобитися))))

    ВідповістиВидалити
  2. Даша, вийшло дуже здоровськи :) Ідея і справді цікава! І я полюбляю такі стаканчики :)

    ВідповістиВидалити
  3. Дарія, яка класна ідея!! Дітки люблять такі штуки, і нагороди люблять, адже вони так потребують уваги і намагаються максимально привернути нашу увагу! Дуже гарна дошка і стаканчик)

    ВідповістиВидалити